pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Język w komunikacji 3

Autor książki:

Grażyna Habrajska

(red.)
Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi
Rok wyd.: 2001
Oprawa: miękka
Ilość stron: 284 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788387814311
ISBN: 83-8781-431-8
Data: 2008-12-03
Cena wydawcy: 40.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Spis treści MARIA KRAUZ: Wzorzec strukturalny rysopisu. Intencje komunikacyjne nadawcy i strategia wobec odbiorcy a kształt językowy tekstu AGNIESZKA ANISIMOWICZ: Spójnościowe aspekty zapożyczeń angielskich we współczesnej prasie polskiej ZENON WEIGT: Językowe środki perswazji w tekstach reklam niemieckich i polskich JOLANTA LUBOCHA-KRUGLIK: Współczesny tekst reklamowy – wybrane aspekty (na materiale języka polskiego i rosyjskiego) KATARZYNA MOLEK: Wartościowanie jako językowy środek perswazyjny w tekstach reklamowych RAFAŁ ZIMNY: Obraz samochodu jako kobiety w prasowych tekstach reklamowych EWA CHLUDZIŃSKA: Dziennikarze mediów lokalnych wobec reklamy telewizyjnej JADWIGA LIZAK: Rola reklamy przy kreowaniu świata w literaturze dla młodzieży ALICJA KACPRZAK: Funkcje języka specjalistycznego (na przykładzie języka medycyny) ANNA JOPEK: Relacja nadawca-odbiorca w polskim dyskursie prawnym i prawniczym w świetle pragmatyki komunikacyjnej JOLANTA SZYMAŃSKA: O sceniczności tekstu naukowego w ujęciu pragmatycznym...

Książka "Język w komunikacji 3" - Grażyna Habrajska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2001 r.