Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi |
Rok wyd.: | 2001 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 284 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788387814311 |
ISBN: | 83-8781-431-8 |
Data: | 2008-12-03 |
Opis książki:
Spis treści MARIA KRAUZ: Wzorzec strukturalny rysopisu. Intencje komunikacyjne nadawcy i strategia wobec odbiorcy a kształt językowy tekstu AGNIESZKA ANISIMOWICZ: Spójnościowe aspekty zapożyczeń angielskich we współczesnej prasie polskiej ZENON WEIGT: Językowe środki perswazji w tekstach reklam niemieckich i polskich JOLANTA LUBOCHA-KRUGLIK: Współczesny tekst reklamowy – wybrane aspekty (na materiale języka polskiego i rosyjskiego) KATARZYNA MOLEK: Wartościowanie jako językowy środek perswazyjny w tekstach reklamowych RAFAŁ ZIMNY: Obraz samochodu jako kobiety w prasowych tekstach reklamowych EWA CHLUDZIŃSKA: Dziennikarze mediów lokalnych wobec reklamy telewizyjnej JADWIGA LIZAK: Rola reklamy przy kreowaniu świata w literaturze dla młodzieży ALICJA KACPRZAK: Funkcje języka specjalistycznego (na przykładzie języka medycyny) ANNA JOPEK: Relacja nadawca-odbiorca w polskim dyskursie prawnym i prawniczym w świetle pragmatyki komunikacyjnej JOLANTA SZYMAŃSKA: O sceniczności tekstu naukowego w ujęciu pragmatycznym...
Książka "Język w komunikacji 3" - Grażyna Habrajska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademia Humanistyczno-Ekonomiczna w Łodzi. Książka posiada 284 stron i została wydana w 2001 r.