pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
podręcznik:

Język perski cz. 4. Język mediów

Dane szczegółowe:
Wydawca: Akademickie DIALOG
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 248 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788361203599
ISBN: 978-83-6120-359-9
Data: 2011-09-20
50.80 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Czwarta część serii podręczników do nauki języka perskiego przeznaczona jest dla studentów z zaawansowaną znajomością perskiego i ma na celu zaznajomienie z oficjalnym językiem prasy, radia i telewizji. Zawiera przede wszystkim teksty oryginalne (artykuły prasowe, audycje radiowe, pisma urzędowe itp.) pogrupowane w blokach tematycznych. Współczesny język perski, zwłaszcza w czasach Islamskiej Republiki Iranu, ulega szybkim przemianom. Uważa się, że te gwałtowne zmiany językowe są reakcją na ekspansję oficjalnego języka rządowego, w którym używa się licznych arabizmów we wszystkich dziedzinach, szczególnie w prawodawstwie i administracji. Dlatego Irańczycy starają się przywróć staroperskie słowa lub wyrażenia oraz, rezygnując z arabizmów, przejmują słowa z języków europejskich. W podręczniku wszystkie te tendecje zostały opisane i zilustrowane starannie dobranymi przykładami.

Książka "Język perski cz. 4. Język mediów" - Kaweh Pur Rahnama, Małgorzata Wróblewska - oprawa miękka - Wydawnictwo Akademickie DIALOG. Książka posiada 248 stron i została wydana w 2010 r. Cena 50.80 zł. Zapraszamy na zakupy!