Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 151 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788374891882 |
ISBN: | 978-83-7489-188-2 |
Data: | 2009-02-10 |
Opis książki:
"To jest książka o języku reklamy. Twórcy reklamy powinni ją przeczytać. Odbiorcy reklamy - mogą, dla korzyści i satysfakcji. Pierwsi powinni ją przeczytać przede wszystkim dlatego, że ci drudzy przeczytać ją mogą."
To, co w komunikacie reklamowym jest najciekawsze, a także to, co najskuteczniejsze, zależy w znacznej mierze od indywidualnej inwencji, talentu i natchnienia, a także od przypadku, który często pozwala tworzyć teksty znakomicie skuteczne.
Jerzy Bralczyk - profesof językoznawca, wykłada na Uniwersytecie Warszawskim i w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Autor książek o języku publicznym.
Książka "Język na sprzedaż" - Jerzy Bralczyk - oprawa twarda - Wydawnictwo Gdańskie Psychologiczne. Książka posiada 151 stron i została wydana w 2008 r.