Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 132 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788360652718 |
ISBN: | 978-83-60652-71-8 |
Data: | 2010-04-08 |
Opis książki:
W Jednominutowym przedsiębiorcy autorzy opowiadają inspirującą historię człowieka, który podejmuje wyzwanie i zakłada własną firmę. W tej inspirującej i bardzo ciekawej opowieści stykamy się z kardynalnymi problemami, jakim stawiają czoło początkujący przedsiębiorcy - od szukania nowych źródeł dochodu po zdobywanie zaangażowanych pracowników oraz lojalnych klientów. Co więcej, poznajemy tajemnice, jak zostać przedsiębiorcą, jak budować i zestawiać elementy firmy, jak zapewnić płynność finansową. Ponadto w książce znalazły się nieocenione rady takich przedsiębiorców i specjalistów jak Shelton Bowles, Peter Drucker, Michael Gerber i Charlie Jones. Dzisiaj w dobie największego boomu przedsiębiorczości w dziejach Stanów Zjednoczonych nadal dzieje się tak, że upadają cztery z pięciu założonych firm. Jednominutowy przedsiębiorca zawiera skarbnicę wiedzy o tym, jak temu zjawisku przeciwdziałać.
Książka "Jednominutowy przedsiębiorca" - Ken Blanchard, Don Hutson, Ethan Willis - oprawa twarda - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 132 stron i została wydana w 2010 r.