pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jan Paweł II. Kultura i wyczucie medialne

Dane szczegółowe:
Wydawca: Petrus
Rok wyd.: 2021
Oprawa: miękka
Ilość stron: 190 s.
Wymiar: 130x190 mm
EAN: 9788377206348
ISBN: 978-83-7720-634-8
Data: 2021-06-11
Cena wydawcy: 31.23 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Z całym przekonaniem rekomenduję pracę przygotowaną pod redakcją Pani Joanny Sobczyk-Pająk i Ks. prof. Roberta Nęcka. Zasługuje ona bowiem na publikację z wielu względów. Przede wszystkim dokumentuje autentyczną potrzebę upowszechniania wiedzy o kulturze i wyczuciu medialnym Jana Pawła II, a więc o tych walorach, które w refleksji nad Jego osobą zazwyczaj pozostają w tle wobec tych pierwszoplanowych, związanych z jego papieską posługą. Dowodzi także, że, w papieskim przeslaniu, upowszechniającym mentalność soborową, jest miejsce na odkrywanie wciąż na nowo możliwości bogactwa i opatrznościowego charakteru środków przekazu społecznego .
prof. dr hab. Aleksander Woźny
Uniwersytet Wrocławski

Książka "Jan Paweł II. Kultura i wyczucie medialne" - praca zbiorowa - oprawa miękka - Wydawnictwo Petrus. Książka posiada 190 stron i została wydana w 2021 r.