Tytuł książki:
Jakość usług turystycznych
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 232 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788372415677 |
ISBN: | 978-83-7241-567-7 |
Data: | 2015-02-05 |
Cena wydawcy: 31.50 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Celem książki jest wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, z uwzględnieniem uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. W kolejnych rozdziałach zaprezentowano zagadnienia doboru mierników jakości usług turystycznych odpowiednio dla przewoźników turystycznych, hotelarstwa i gastronomii, biur podróży i pozostałych form obsługi ruchu turystycznego. Podjętą problematykę wsparto konkretnymi empirycznymi przykładami badań. Wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych i wtórnych pochodzą z lat 2004 i 2005.
Książka "Jakość usług turystycznych" - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Książka posiada 232 stron i została wydana w 2007 r.