Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2021 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 304 s. |
Wymiar: | 235x165 mm |
EAN: | 9788381025294 |
ISBN: | 978-83-8102-529-4 |
Data: | 2021-09-15 |
Opis książki:
W monografii zaprezentowano możliwości, jakie stwarza wdrożenie i stosowanie określonych instrumentów i modeli zarządzania jakością w obszarze usług medycznych.
Inspiracją do powstania książki był fakt uczestniczenia w pracach grupy roboczej przy Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego, zajmującej się opracowaniem wieloletniego programu doskonalenia jakości w jednostkach wykonujących działalność leczniczą, w ramach Regionalnego Programu Strategicznego Zdrowie dla Pomorzan, oraz współorganizowanie i współprzewodniczenie cyklom seminariów i konferencji, odbywających się w Gdańsku w ramach HQ Forum (Healthcare Quality Forum), których rolą jest promowanie nowoczesnych metod zarządzania jakością w opiece zdrowotnej.
Wśród omówionych tematów:
rola i istota jakości oraz bezpieczeństwa usług medycznych
różnorodne koncepcje zarządzania jakością, w tym TQM, Kaizen, Lean Management oraz Six Sigma
narzędzia i metody zarządzania jakością, zarówno o charakterze ogólnym, jak i specyficznym, np. metoda HFMEA czy Med CARVER+Shock,
podstawowe modele doskonałości, a także idea i znaczenie takich inicjatyw jak benchmarking, dobre praktyki oraz samoocena.
Książka "Jakość usług medycznych" - Małgorzata Z. Wiśniewska - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 304 stron i została wydana w 2021 r. Cena 70.61 zł. Zapraszamy na zakupy!