pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jakość usług medycznych. Tom 1

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Semper
Rok wyd.: 2020
Oprawa: miękka
Ilość stron: 135 s.
Wymiar: 167x240 mm
EAN: 9788375072969
ISBN: 978-83-7507-296-9
Data: 2020-12-14
31.20 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 7 dni

Opis książki:

Jednym z priorytetów współczesnych systemów ochrony zdrowia są jakość i bezpieczeństwo pacjenta. Krajowe oraz międzynarodowe dokumenty zwracają uwagę na konieczność rozwoju zrównoważonej opieki zdrowotnej, świadczącej usługi medyczne wysokiej jakości. Realizowanie efektywnych procesów zarządzania jakością, właściwa alokacja doświadczenia i kompetencji pracowników, procesy certy kowania jakości, nowe rozwiązania informatyzacji zdrowia oraz budowanie trwałych relacji z pacjentem to tylko niektóre elementy świadczące o modelowaniu i doskonaleniu jakości usług medycznych

Książka "Jakość usług medycznych. Tom 1" - Grażyna Nowak‐Starz, Agnieszka Strzelecka, Marta Kordyzon - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Semper. Książka posiada 135 stron i została wydana w 2020 r. Cena 31.20 zł. Zapraszamy na zakupy!

Spis treści:

Przedmowa Grażyna Nowak‐Starz, Agnieszka Strzelecka, Marta Kordyzon Wstęp 1. Znaczenie jakości we współczesnym systemie ochrony zdrowia 2. Jakość oraz satysfakcja z usług medycznych 3. Wyzwania jakościowe w polskim systemie ochrony zdrowia 4. Modele i pomiar satysfakcji pacjenta w systemie ochrony zdrowia 5. Proces zarządzania jakością w sektorze usług medycznych Piśmiennictwo Grażyna Nowak‐Starz Ocena jakości funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w Polsce w opinii pacjentów z województwa świętokrzyskiego Wprowadzenie Cel badań Problemy badawcze Materiał i metodyka Wyniki badań Dyskusja Wnioski Piśmiennictwo Spis rycin Spis tabel Agnieszka Strzelecka Satysfakcja pacjentów z jakości usług medycznych świadczonych w publicznych i niepublicznych placówkach podstawowej opieki zdrowotnej w regionie świętokrzyskim Wprowadzenie Cel badań Problemy badawcze Materiał i metodyka Wyniki badań Dyskusja Wnioski Piśmiennictwo Spis rycin Spis tabel Marta Kordyzon Opinia pacjentów na temat realizowania procesu zarządzania jakością w placówce medycznej z województwa świętokrzyskiego Wprowadzenie Cel badań Problemy badawcze Materiał i metodyka Wyniki badań Dyskusja Wnioski Piśmiennictwo Spis rycin Spis tabel Streszczenie Abstract