Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2011 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 350 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788376415079 |
ISBN: | 978-83-7641-507-9 |
Data: | 2011-11-23 |
Opis książki:
Książka jest próba zwrócenia uwagi na konieczność stosowania w procesie doskonalenia jakości usług medycznych takich metod i narzędzi, które pozwolą na skwantyfikowanie wyników badań. Wyrażone w sposób liczbowy dałyby zarządzającym możliwość porównań w czasie. Jakość usługi medycznej przedstawione jest jako wartość mająca wiele wymiarów. Oceniać ją możemy w wielu płaszczyznach, np. procesów wewnętrznych, pacjentów, pracowników czy wyników finansowych. Głównym celem autorów było zaproponowanie metodyki oceny jakości procesów w usługach medycznych, w zakładach opieki zdrowotnej. Proponowana metodyka po pewnych modyfikacjach ma uniwersalny charakter i może mieć zastosowanie we wszystkich podmiotach świadczących nie tylko usługi medyczne.
Książka "Jakość usług medycznych" - Beata Detyna, Jerzy Detyna - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 350 stron i została wydana w 2011 r. Cena 61.72 zł. Zapraszamy na zakupy!