Tytuł książki:
Jakość i efektywność usług hotelarskich
Autor książki:
Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe PWN |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 236 s. |
Wymiar: | 238x168 mm |
EAN: | 978830115144701 |
ISBN: | 978-83-0115-144-7 |
Data: | 2008-11-18 |
Cena wydawcy: 39.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Przepraszamy bardzo, pozycja Jakość i efektywność usług hotelarskich nie ma jeszcze opisu.
Książka "Jakość i efektywność usług hotelarskich" - Stanisław Borkowski, Ewa Wszendybył - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe PWN. Książka posiada 236 stron i została wydana w 2007 r.