Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2007 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788360089132 |
ISBN: | 978-83-60089-13-2 |
Data: | 2009-04-02 |
Opis książki:
Niniejsza publikacja jest pierwszym podręcznikiem akademickim obejmującym w tak szerokim stopniu zagadnienia z obszaru jakości usług finansowych, ujmowanej zarówno od strony teoretycznej, jak i empirycznej. Książka koncentruje się na oszacowaniu związków pomiędzy efektywnością i jakością usług bankowych, w celu ustalenia pożądanych relacji, jakie należy utrzymywać pomiędzy zmiennymi operacyjnymi i finansowymi a miarami jakości postrzeganej przez klientów. Podręcznik jest przeznaczony dla słuchaczy wyższych uczelni ekonomicznych, praktyków życia gospodarczego oraz osób zainteresowanych problematyką finansów i bankowości.
Książka "Jakość a wzrost efektywności oddziałów bankowych" - Krzysztof Opolski, Janusz Kudła - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2007 r.