Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Nieoczywiste |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 216 s. |
EAN: | 9788363391959 |
ISBN: | 978-83-6339-195-9 |
Data: | 2019-10-16 |
Opis książki:
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
- oczarować klientów jakością obsługi,
- kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
- postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
- zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,
- radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
Performance Research Associates - od 40 lat prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości obsługi, lojalności klienta oraz tworzenia kultury skoncentrowanej na kliencie. Do klientów firmy należą m.in. Pricewaterhouse Coopers, Microsoft, Harley-Davidson, Glaxo-Smith Kline, Motorola.
Książka "Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów" - oprawa miękka - Wydawnictwo Nieoczywiste. Książka posiada 216 stron i została wydana w 2019 r. Cena 57.67 zł. Zapraszamy na zakupy!