Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwa Komunikacji i Łączności |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 128 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788320615807 |
ISBN: | 83-206-1580-1 |
Data: | 2006-02-05 |
Opis książki:
Jeśli chcesz, Drogi Czytelniku, uniknąć wielu przykrych niespodzianek związanych z używaniem domowego telefonu, stresów i nieprzespanych nocy wywołanych zawyżonymi rachunkami, koniecznie przeczytaj tę książkę.Pomoże Ci ona uniknąć wielu pułapek, jak choćby nieświadomych połączeń z wysokopłatnymi numerami (0-300, 0-700 i pokrewnymi) lub złośliwych przekierowań, oraz wskaże możliwości wykorzystania wielu istniejących zabezpieczeń, o których głośno się nie mówi i dlatego prawie nikt o nich nie wie, jak np. tzw. antypirat - malutkie urządzenie, które każdy abonent może samodzielnie dołączyć w mieszkaniu do telefonu stacjonarnego, aby na stałe uniemożliwić podłączenie się innych osób do własnej linii telefonicznej. A gdy już zdarzy się to najgorsze, czyli otrzymasz zawyżony rachunek telefoniczny, niniejszy poradnik pomoże samodzielnie wybrnąć z trudnej sytuacji dzięki szczegółowym opisom sposobu składania reklamacji u różnych operatorów (m.in. TP S.A., Netia, Dialog, El-net) w najczęściej występujących przypadkach oraz dalszej drogi reklamacyjnej - z sądem włącznie. Składający reklamację abonenci telefonów stacjonarnych mogą wykorzystać załączone w książce wzory pism, dotyczące najczęściej spotykanych przypadków reklamacji, oraz zapoznać się z najważniejszymi przepisami umożliwiającymi dochodzenie roszczeń w spornych sprawach.
Książka "Jak zakwestionować wysoki rachunek telefoniczny" - Marcin Zawadzki - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Komunikacji i Łączności. Książka posiada 128 stron i została wydana w 2005 r.