pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak zakwestionować wysoki rachunek telefoniczny

Autor książki:

Marcin Zawadzki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwa Komunikacji i Łączności
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 128 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788320615807
ISBN: 83-206-1580-1
Data: 2006-02-05
Cena wydawcy: 31.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jeśli chcesz, Drogi Czytelniku, uniknąć wielu przykrych niespodzianek związanych z używaniem domowego telefonu, stresów i nieprzespanych nocy wywołanych zawyżonymi rachunkami, koniecznie przeczytaj tę książkę.Pomoże Ci ona uniknąć wielu pułapek, jak choćby nieświadomych połączeń z wysokopłatnymi numerami (0-300, 0-700 i pokrewnymi) lub złośliwych przekierowań, oraz wskaże możliwości wykorzystania wielu istniejących zabezpieczeń, o których głośno się nie mówi i dlatego prawie nikt o nich nie wie, jak np. tzw. antypirat - malutkie urządzenie, które każdy abonent może samodzielnie dołączyć w mieszkaniu do telefonu stacjonarnego, aby na stałe uniemożliwić podłączenie się innych osób do własnej linii telefonicznej. A gdy już zdarzy się to najgorsze, czyli otrzymasz zawyżony rachunek telefoniczny, niniejszy poradnik pomoże samodzielnie wybrnąć z trudnej sytuacji dzięki szczegółowym opisom sposobu składania reklamacji u różnych operatorów (m.in. TP S.A., Netia, Dialog, El-net) w najczęściej występujących przypadkach oraz dalszej drogi reklamacyjnej - z sądem włącznie. Składający reklamację abonenci telefonów stacjonarnych mogą wykorzystać załączone w książce wzory pism, dotyczące najczęściej spotykanych przypadków reklamacji, oraz zapoznać się z najważniejszymi przepisami umożliwiającymi dochodzenie roszczeń w spornych sprawach.

Książka "Jak zakwestionować wysoki rachunek telefoniczny" - Marcin Zawadzki - oprawa miękka - Wydawnictwo Wydawnictwa Komunikacji i Łączności. Książka posiada 128 stron i została wydana w 2005 r.