Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Biblioteka Analiz |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 96 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788361154440 |
ISBN: | 978-83-6115-444-0 |
Data: | 2013-07-03 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Książka zawiera teksty publikowane na łamach dwutygodnika Biblioteka Analiz" w 2005 i 2006 roku. Wszystkie ukazały się w dziale Jak wypromować bestseller". W miarę regularnie staraliśmy się przedstawiać Czytelnikom rozmaite sposoby promowania książek. Dziś można powiedzieć, że ilu wydawców - tyle sposobów. Choć istnieją niezmienne od lat zasady marketingu, opisane przykłady pokazują, że wydawnicze hity powstają częstokroć z pominięciem tych reguł - niekiedy wręcz świadomie.
Książka "Jak wypromowano bestseller" - Kuba Frołow - oprawa miękka - Wydawnictwo Biblioteka Analiz. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2012 r.