Jak utrzymywać dobre relacje z mediami
Michael Bland, Alison Theaker, David Wragg
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 160 s. |
Wymiar: | 148x210 mm |
EAN: | 9788373618985 |
ISBN: | 83-7361-898-8 |
Data: | 2009-09-03 |
Opis książki:
Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu- Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach
- Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy
- Wybierz odpowiednią formę promocji firmy w mediach
Nowoczesne public relations to nie tylko kontakty z prasą. Środki masowego przekazu -- telewizja, radio, a ostatnio również internet -- kształtują opinię publiczną na całym świecie. Umiejętność efektywnej współpracy z dziennikarzami, reporterami i autorami artykułów to kluczowy elementy pracy specjalisty PR. Odpowiednio zaprezentowany materiał o firmie i jej produktach, czy usługach może przynieść jej dodatkowe zyski i powiększyć grono klientów. Aby jednak taki materiał pojawił się w prasie, radiu czy telewizji, należy wcześniej w odpowiedni sposób go przygotować.
"Jak utrzymywać dobre relacje z mediami" to podręcznik przedstawiający zasady skutecznych działań PR w erze nowych technologii i środków masowego przekazu. Opisuje zarówno zagadnienia prawno-etyczne, jak i praktyczne metody współpracy z dziennikarzami prasowymi i telewizyjnymi. Uczy, jak wybrać najefektywniejsze medium, jak przygotować notkę prasową i jak poradzić sobie z wywiadami radiowymi i telewizyjnymi.
- Prawo prasowe, etyka dziennikarska i koncesje
- Nowe technologie i nowe środki masowego przekazu
- Wybór najodpowiedniejszego medium
- Tworzenie notek prasowych i artykułów
- Rozmowy z prasą
- Sztuka udzielania wywiadów
-- zarówno początkującego, jak i doświadczonego.
Książka "Jak utrzymywać dobre relacje z mediami" - Michael Bland, Alison Theaker, David Wragg - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2005 r.