pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak utrzymywać dobre relacje z mediami

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 160 s.
Wymiar: 148x210 mm
EAN: 9788373618985
ISBN: 83-7361-898-8
Data: 2009-09-03
Cena wydawcy: 34.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Tajniki skutecznej kooperacji ze środkami masowego przekazu
  • Poznaj zasady przygotowywania materiałów prasowych o firmie i jej produktach
  • Naucz się współpracować z przedstawicielami prasy
  • Wybierz odpowiednią formę promocji firmy w mediach

Nowoczesne public relations to nie tylko kontakty z prasą. Środki masowego przekazu -- telewizja, radio, a ostatnio również internet -- kształtują opinię publiczną na całym świecie. Umiejętność efektywnej współpracy z dziennikarzami, reporterami i autorami artykułów to kluczowy elementy pracy specjalisty PR. Odpowiednio zaprezentowany materiał o firmie i jej produktach, czy usługach może przynieść jej dodatkowe zyski i powiększyć grono klientów. Aby jednak taki materiał pojawił się w prasie, radiu czy telewizji, należy wcześniej w odpowiedni sposób go przygotować.

"Jak utrzymywać dobre relacje z mediami" to podręcznik przedstawiający zasady skutecznych działań PR w erze nowych technologii i środków masowego przekazu. Opisuje zarówno zagadnienia prawno-etyczne, jak i praktyczne metody współpracy z dziennikarzami prasowymi i telewizyjnymi. Uczy, jak wybrać najefektywniejsze medium, jak przygotować notkę prasową i jak poradzić sobie z wywiadami radiowymi i telewizyjnymi.

  • Prawo prasowe, etyka dziennikarska i koncesje
  • Nowe technologie i nowe środki masowego przekazu
  • Wybór najodpowiedniejszego medium
  • Tworzenie notek prasowych i artykułów
  • Rozmowy z prasą
  • Sztuka udzielania wywiadów
To doskonałe źródło wiedzy dla każdego specjalisty PR
-- zarówno początkującego, jak i doświadczonego.

Książka "Jak utrzymywać dobre relacje z mediami" - Michael Bland, Alison Theaker, David Wragg - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 160 stron i została wydana w 2005 r.