pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem

Dane szczegółowe:
Wydawca: C H Beck
Rok wyd.: 2006
Oprawa: miękka
Ilość stron: 390 s.
Wymiar: 140x220 mm
EAN: 9788374831253
ISBN: 83-7483-125-1
Data: 2008-11-23
Cena wydawcy: 49.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niejednokrotnie nawet nie zdajemy sobie sprawy, że sami „hodujemy" sobie trudnych klientów, których później obarczamy całą winą za złą współpracę. Nie wiemy jak ważne jest to, aby osoba pracująca w zawodach prawniczych posiadała pewne podstawowe umiejętności interpersonalne. Jak się okazuje, nie jest to wcale takie trudne, ale do tego potrzebne są osoby, które w sposób rzetelny i profesjonalny pokierują prawnikiem i pomogą mu wyeliminować z jego postępowania błędy, które popełnia w kontaktach ze swoimi klientami. Ta książka ma służyć w tym pomocą. Nie rozwiąże wszystkich problemów, które na swojej drodze napotka trener takich umiejętności, ale stanowi doskonałą bazę dla dalszego samodzielnego rozwoju i poszukiwania własnych technik i metod kształcenia. Opatrzona jest wieloma wartościowymi i praktycznymi wskazówkami, które są tym cenniejsze, że Autorki zaczerpnęły je z własnego doświadczenia. Krąg czytelników nie jest zawężony wyłącznie do trenerów umiejętności interpersonalnych, każda osoba pracująca w zawodach prawniczych znajdzie w niej porady i odszuka błędy, którymi opatrzony jest jej kontakt z drugim człowiekiem - przeważnie nie prawnikiem.

Książka "Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem" - Izabella Mulak, Małgorzata Szeroczyńska - oprawa miękka - Wydawnictwo C H Beck. Książka posiada 390 stron i została wydana w 2006 r.