pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak uczą się polskie ministerstwa? Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia się

Dane szczegółowe:
Wydawca: Scholar
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 96 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788373837188
ISBN: 978-83-7383-718-8
Data: 2019-09-26
pozycja niedostępna

Opis książki:

Opracowanie, które oddajemy w ręce Czytelników, odpowiada na pytanie, jaki jest mechanizm uczenia się w polskich ministerstwach. Przedstawia wyniki pierwszego w Polsce tak kompleksowego badania, którego dwie tury zostały przeprowadzone w wybranych polskich ministerstwach w latach 2011 i 2014. Kolejne rozdziały pokazują, jaki jest stan procesów i determinant mechanizmu uczenia się w badanych urzędach. Jest to jednocześnie zaproszenie do szerszej dyskusji o tym, jak uczy się polska administracja i jak można poprawiać jakość działań urzędów.

Książka "Jak uczą się polskie ministerstwa? Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia się" - Michał Możdżeń, Karol Olejniczak, Paweł Śliwowski, Łukasz Widła - oprawa miękka - Wydawnictwo Scholar. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2014 r.