Jak uczą się polskie ministerstwa? Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia się
Michał Możdżeń, Karol Olejniczak, Paweł Śliwowski, Łukasz Widła
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Scholar |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 96 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788373837188 |
ISBN: | 978-83-7383-718-8 |
Data: | 2019-09-26 |
Opis książki:
Opracowanie, które oddajemy w ręce Czytelników, odpowiada na pytanie, jaki jest mechanizm uczenia się w polskich ministerstwach. Przedstawia wyniki pierwszego w Polsce tak kompleksowego badania, którego dwie tury zostały przeprowadzone w wybranych polskich ministerstwach w latach 2011 i 2014. Kolejne rozdziały pokazują, jaki jest stan procesów i determinant mechanizmu uczenia się w badanych urzędach. Jest to jednocześnie zaproszenie do szerszej dyskusji o tym, jak uczy się polska administracja i jak można poprawiać jakość działań urzędów.
Książka "Jak uczą się polskie ministerstwa? Wyniki diagnozy mechanizmów uczenia się" - Michał Możdżeń, Karol Olejniczak, Paweł Śliwowski, Łukasz Widła - oprawa miękka - Wydawnictwo Scholar. Książka posiada 96 stron i została wydana w 2014 r.