Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | MT Biznes |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 288 s. |
Wymiar: | 140x220 mm |
EAN: | 9788361040705 |
ISBN: | 978-83-6104-070-5 |
Data: | 2009-01-22 |
Opis książki:
Klient rzadko bywa rozpieszczany. Raz na jakiś czas trafia nam się jednak okazja doświadczenia prawdziwie pięknych momentów - chwil które decydują ozakupie wprawiają wdobry nastrój budują opinię ofirmie. Magia A może po prostu MAGIC W tej książce znajdziesz wiele rozważań dotyczących sfery relacji na styku sprzedawca-klient wspartych przykładami zżycia ianegdotami. Diane Berenbaum i Tom Larkin autorzy nowatorskiej metody szkolenia pracowników zwanej MAGIC przybliżą ci tajniki skutecznej komunikacji zklientem ipodadzą wiele cennych wskazówek oraz ćwiczeń pomocnych wkontrolowaniu irozwijaniu tej umiejętności. MAGIC to nie jest prosty zestaw formułek gwarantujących sukces. To proces samodoskonalenia izmiany postaw. To sposób bycia nastawiony na respektowanie drugiej osoby. To zestaw prostych ćwiczeń idoświadczeń które pomogą ci otworzyć oczy na ten najważniejszy element codziennej pracy.
Książka "Jak rozmawiać z klientami?" - Diane Berenbaum, Tom Larkin - oprawa miękka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 288 stron i została wydana w 2009 r.