Jak pokonać trudności z funkcjami na lekcjach matematyki w szkole ponadpodstawowej
Anna Płońska
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | NOWIK |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 164 s. |
Wymiar: | 205x290 mm |
EAN: | 9788365587169 |
ISBN: | 978-83-6558-716-9 |
Data: | 2018-10-03 |
Opis podręcznika:
Materiał zebrany w niniejszej książce jest przeznaczony zarówno dla uczniów, u których trudności w uczeniu się matematyki są skutkiem różnego rodzaju zaniedbań, jak i dla uczniów, u których trudności wynikają z zaburzeń rozwojowych o różnym charakterze i nasileniu. Przygotowanie ich do egzaminu maturalnego z matematyki stanowi dla nauczyciela nie lada wyzwanie. Do osiągnięcia tego celu niezbędne jest właściwe podejście do procesu dydaktycznego i odpowiednio dostosowany materiał dydaktyczny. Na potrzeby uczniów o specyficznych trudnościach w uczeniu się matematyki i ich nauczycieli odpowiada książka pt. "Jak pokonać trudności z matematyką w szkole ponadgimnazjalnej", wydana w listopadzie 2016 r. Książka "Jak pokonać trudności z funkcjami na lekcjach matematyki w szkole ponadpodstawowej" stanowi jej kontynuację, zawierając uzupełnienie o treści dotyczące funkcji, które wcześniej zostały zaprezentowane selektywnie.
Zawiera zestaw 24 kart pracy dla uczniów, który może się sprawdzić w roli przewodnika po funkcjach w trakcie przygotowań do matury z matematyki.
Podręcznik „Jak pokonać trudności z funkcjami na lekcjach matematyki w szkole ponadpodstawowej” - oprawa miękka - Wydawca: NOWIK.