Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting
Artur Jabłoński
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Helion |
Rok wyd.: | 2017 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 168 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788328324619 |
ISBN: | 978-83-2832-461-9 |
Data: | 2017-11-17 |
Opis książki:
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz się z niej:
Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Artur Jabłoński - konsultant ds. e-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji różnego typu, od korporacji przez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. dla: TVN, na Temat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www. Artur Jablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAi B w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.
Książka "Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować. Copywriting & Webwriting" - Artur Jabłoński - oprawa miękka - Wydawnictwo Helion. Książka posiada 168 stron i została wydana w 2017 r. Cena 26.01 zł. Zapraszamy na zakupy!