Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting
Artur Jabłoński
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2022 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 168 s. |
Wymiar: | 140x210 mm |
EAN: | 9788328391826 |
ISBN: | 978-83-2839-182-6 |
Data: | 2022-03-25 |
Opis książki:
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, któ,re poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.
Teksty, któ,re łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwró,t. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikató,w, któ,re sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.
Dowiesz się z niej:
Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych
Książka "Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting" - Artur Jabłoński - oprawa miękka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 168 stron i została wydana w 2022 r. Cena 32.25 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.