pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
E-book:

Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Format: mobi, epub
Ilość stron: 89 s.
Zabezpieczenie: plik z zabezpieczeniem watermark
EAN: 9788363566371
Data: 2025-02-04
36.00 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 24 h

Opis e-booka:

Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez to, radość z osiągniętych sukcesów jest jeszcze większa.

Z najnowszej książki Roberta Stępowskiego czytelnik dowie się m.in. jak wykorzystywać media społecznościowe i content marketing do budowania przewagi konkurencyjnej oraz marki osobistej w kraju nad Wisłą. Pozna także aktualne trendy w komunikacji marketingowej, dzięki czemu dużo efektywniej będzie potrafił zarządzać swoim budżetem promocyjnym.

DLACZEGO WARTO KUPIĆ KSIĄŻKĘ „JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES”?
To książka dla tych, którzy nie boją się ryzyka i „płynięcia pod prąd”. Tych którzy są świadomi, że standardowe działania w biznesie pomagają osiągnąć stabilizację finansową, ale nigdy nie pozwalają rozwinąć się kreatywności i nie prowadzą do innowacyjnych oraz przełomowych odkryć.

To jest książka dla tych, którzy prowadzą małą, jednoosobową firmę, ale chcą zarabiać pieniądze w Polskich realiach i są na tyle silnie sfokusowani na SUKCES, że chcą się dowiedzieć jak powstała marka totalna i podglądając ją, krok po kroku budować swój biznes.

Poznasz różne aspekty budowania marki osobistej, marki produktu i firmy na przełomie ery 2.0 i 3.0.

Dowiesz się również, jak w polskich warunkach budować swój „personal brand” – czyli jak z i kim musisz się komunikować, aby uznano Cię za eksperta.

E-book „Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli” - Wydawca: Słowa i Myśli. Cena 36.00 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.

Spis treści:

Od autora
Wstęp

ROZDZIAŁ 1 SZUKAJĄC WYZNAWCÓW
Czy przestaniemy kupować Volkswageny?
Każda historia ma swój początek
Marketing działa od ponad 2 tys. lat
Stwórz własną religię!
Wstyd niszczy Ciebie i biznes
Logo to jeszcze nie marka
Cele i efekty
Nie bądź fajny. Zarabiaj pieniądze!
Zmiana pewna jak podatki
Nie rozmieniaj się na drobne
Po drugiej stronie jest człowiek
Cena ma znaczenie
Klient w „piekarni”
Kreatywność, czyli wyjście ze strefy komfortu (2xK)

ROZDZIAŁ 2 MARKA TWOJEJ FIRMY
Kiedy pokonasz strach i wstyd
Stare i nowe media
Snapchat, LinkedIn, Twitter, Facebook
Sytuacja prasy, czyli najstarszych mediów
Doceniaj siłę internetu, ale nie przeceniaj jej
Twoje media, Twój content
Mów i sprawdzaj co mówią o Tobie
Nie krzycz w lesie ani na pustyni
Mów językiem korzyści
Mów „Ty” – nie „Wy”
Bądź taki jak Twoi odbiorcy
Odwołuj się do podstawowych wartości
Bądź pewien tego o czym mówisz
Wyzwalaj emocje. Szukaj kontekstów
Autentyczna pasja
Najpierw marka, później promocja?
Spójny wizerunek
Networking to podstawa
Bądź dobrym, a nie złym szefem
Trzy trendy w komunikacji, o których warto pamiętać

ROZDZIAŁ 3 PERSONAL BRANDING
Budowanie marki osobistej
Człowiek to nie płyn do mycia
Ty jako doradca i ekspert
Twoje 20 sekund
Znajdź ludzi, którzy Cię uwiarygodnią
Niezależność jest w cenie
Oliwa na wierzch wypływa
Bądź zimny lub gorący, ale zawsze prawdziwy
Nie daj się zaszufladkować
Sukces przychodzi po latach
Z pieniędzmi zawsze łatwiej

ROZDZIAŁ 4 PODSUMOWANIE
Podziękowania i przeprosiny.