Jak osiągnąć sukces. Jak zbudować swoją marke osobistą i sprawić, by firma osiągnęła sukces?
Robert Stępowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Roster |
Rok wyd.: | 2015 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 146 s. |
Wymiar: | 140x200 mm |
EAN: | 9788394373702 |
ISBN: | 978-83-9437-370-2 |
Data: | 2015-12-04 |
Opis książki:
"Jak osiągnąć sukces" - oczywiście w biznesie - to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w milionach złotych oraz bez konieczności zatrudniania do współpracy największych i najdroższych agencji reklamowych oraz public relations.
Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez to, radość z osiągniętych sukcesów jest jeszcze większa.
Z najnowszej książki Roberta Stępowskiego czytelnik dowie się m.in. jak wykorzystywać media społecznościowe i content marketing do budowania przewagi konkurencyjnej oraz marki osobistej w kraju nad Wisłą. Pozna także aktualne trendy w komunikacji marketingowej, dzięki czemu dużo efektywniej będzie potrafił zarządzać swoim budżetem promocyjnym.
DLACZEGO WARTO KUPIĆ KSIĄŻKĘ "JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES"?
To książka dla tych, którzy nie boją się ryzyka i "płynięcia pod prąd". Tych którzy są świadomi, że standardowe działania w biznesie pomagają osiągnąć stabilizację finansową, ale nigdy nie pozwalają rozwinąć się kreatywności i nie prowadzą do innowacyjnych oraz przełomowych odkryć.
To jest książka dla tych, którzy prowadzą małą, jednoosobową firmę, ale chcą zarabiać pieniądze w Polskich realiach i są na tyle silnie sfokusowani na SUKCES, że chcą się dowiedzieć jak powstała marka totalna i podglądając ją, krok po kroku budować swój biznes.
Poznasz różne aspekty budowania marki osobistej, marki produktu i firmy na przełomie ery 2.0 i 3.0.
Dowiesz się również, jak w polskich warunkach budować swój "personal brand" - czyli jak z i kim musisz się komunikować, aby uznano Cię za eksperta.
Książka "Jak osiągnąć sukces. Jak zbudować swoją marke osobistą i sprawić, by firma osiągnęła sukces?" - Robert Stępowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Roster. Książka posiada 146 stron i została wydana w 2015 r.