pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak osiągnąć sukces. Jak zbudować swoją marke osobistą i sprawić, by firma osiągnęła sukces?

Autor książki:

Robert Stępowski

Dane szczegółowe:
Wydawca: Roster
Rok wyd.: 2015
Oprawa: miękka
Ilość stron: 146 s.
Wymiar: 140x200 mm
EAN: 9788394373702
ISBN: 978-83-9437-370-2
Data: 2015-12-04
Cena wydawcy: 36.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Jak osiągnąć sukces" - oczywiście w biznesie - to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w milionach złotych oraz bez konieczności zatrudniania do współpracy największych i najdroższych agencji reklamowych oraz public relations.

Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez to, radość z osiągniętych sukcesów jest jeszcze większa.

Z najnowszej książki Roberta Stępowskiego czytelnik dowie się m.in. jak wykorzystywać media społecznościowe i content marketing do budowania przewagi konkurencyjnej oraz marki osobistej w kraju nad Wisłą. Pozna także aktualne trendy w komunikacji marketingowej, dzięki czemu dużo efektywniej będzie potrafił zarządzać swoim budżetem promocyjnym.

DLACZEGO WARTO KUPIĆ KSIĄŻKĘ "JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES"?
To książka dla tych, którzy nie boją się ryzyka i "płynięcia pod prąd". Tych którzy są świadomi, że standardowe działania w biznesie pomagają osiągnąć stabilizację finansową, ale nigdy nie pozwalają rozwinąć się kreatywności i nie prowadzą do innowacyjnych oraz przełomowych odkryć.

To jest książka dla tych, którzy prowadzą małą, jednoosobową firmę, ale chcą zarabiać pieniądze w Polskich realiach i są na tyle silnie sfokusowani na SUKCES, że chcą się dowiedzieć jak powstała marka totalna i podglądając ją, krok po kroku budować swój biznes.

Poznasz różne aspekty budowania marki osobistej, marki produktu i firmy na przełomie ery 2.0 i 3.0.

Dowiesz się również, jak w polskich warunkach budować swój "personal brand" - czyli jak z i kim musisz się komunikować, aby uznano Cię za eksperta.

Książka "Jak osiągnąć sukces. Jak zbudować swoją marke osobistą i sprawić, by firma osiągnęła sukces?" - Robert Stępowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Roster. Książka posiada 146 stron i została wydana w 2015 r.