pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak kształtować regionalne produkty turystyczne?

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2009
Oprawa: miękka
Ilość stron: 214 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788323327110
ISBN: 978-83-233-2711-0
Data: 2009-08-13
Cena wydawcy: 30.45 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W niniejszym opracowaniu autorka przedstawiła metodykę kształtowania regionalnych produktów turystycznych oraz działań podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za ich współtworzenie. Szczegółowo omówiła wymogi Unii Europejskiej stawiane polskim regionom w zakresie budowy i rozwoju produktów turystycznych, a także podstawy i uwarunkowania rozwoju tych produktów w Polsce. Szczególną uwagę poświęciła kwestii prawidłowego definiowania pojęcia regionalnego produktu turystycznego. Na podstawie badań empirycznych autorka dokonała diagnozy stanu rozwoju regionalnych produktów turystycznych w Polsce oraz identyfikacji działań podejmowanych w poszczególnych województwach przez polskie władze samorządowe w zakresie kształtowania tych produktów.
Książka jest adresowana nie tylko do osób studiujących problematykę zarządzania turystyką, ale również do praktyków, ludzi odpowiedzialnych za stymulowanie rozwoju na poziomie gmin, regionów czy poszczególnych miejscowości, a więc pracowników instytucji publicznych działających w sferze turystyki, w tym administracji rządowej, samorządowej oraz organizacji społecznych propagujących rozwój turystyki.

Książka "Jak kształtować regionalne produkty turystyczne?" - Małgorzata Zdon-Korzeniowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 214 stron i została wydana w 2009 r.