Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | PZWL |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 112 s. |
Wymiar: | 145x205 mm |
EAN: | 9788320043617 |
ISBN: | 978-83-2004-361-7 |
Data: | 2012-01-17 |
Opis książki:
Rodzice bardzo często niepokoją się o stan mowy dziecka. Mowa nie jest umiejętnością wrodzoną. Człowiek nabywa tej umiejętności w ciągu całego swojego życia w kontaktach z ludźmi. Niepokój rodziców budzi fakt, iż ich normalnie fizycznie rozwijające się dziecko mówi mało, nie chce rozmawiać z rodzicami, rówieśnikami, ma mały zasób słów albo nie mówi jeszcze wcale. Wszelkie nieprawidłowości w rozwoju psychoruchowym dziecka mogą prowadzić do zaburzeń mowy. I odwrotnie: zaburzenia mowy mogą mieć wpływ na uszkodzenia innych funkcji. W poradniku autorka wyjaśnia, jak odróżnić opóźnienie rozwoju mowy wynikające z indywidualnego tempa rozwoju dziecka od opóźnienia, które wskazuje, że dziecko nie rozwija się prawidłowo, kiedy należy się zgłosić do logopedy oraz jak stymulować mowę dziecka.
Książka "Jak dzieci uczą się mówić" - Katarzyna Bieńkowska - oprawa miękka - Wydawnictwo PZWL. Książka posiada 112 stron i została wydana w 2012 r.