Jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych
Marta Korendo
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie |
Rok wyd.: | 2009 |
Oprawa: | miękka |
Wymiar: | 170x250 mm |
EAN: | 9788372715555 |
ISBN: | 978-83-7271-555-5 |
Data: | 2011-03-04 |
Opis książki:
Autorka podjęła pionierskie, szeroko zakrojone badania dotyczące rozumienia przez dzieci niesłyszące tekstów z podręczników szkolnych. Wyniki ujawniły ogromne braki, a nawet nieprzydatność pomocy naukowych pisanych z myślą o uczniach z wadą słuchu. Ta nowatorska i bardzo ważna dla praktyki pedagogicznej pozycja ukazuje przyczyny trudności w korzystaniu przez dzieci z uszkodzonym słuchem z tekstów pisanych, zawiera cenne propozycje zasadniczych zmian w programach kształcenia specjalnego. Zawarte w publikacji tezy będą z pewnością przydatne dla autorów kolejnych opracowań. Jej adresatami są zarówno rodzice, jak i nauczyciele oraz instytucje odpowiedzialne za kształcenie dzieci niesłyszących.
Książka "Jak dzieci niesłyszące czytają teksty podręczników szkolnych" - Marta Korendo - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie. Książka posiada 0 stron i została wydana w 2009 r. Cena 24.00 zł. Zapraszamy na zakupy!