Tytuł książki:
Jak diagnozować mechanizm uczenia się w organizacjach rządowych
Autor książki:
Anna Domaradzka, Karol Olejniczak, Adam Płoszaj, Łukasz Widła, Paweł Śliwowski
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Scholar |
Rok wyd.: | 2014 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 168 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788373837195 |
ISBN: | 978-83-7383-719-5 |
Data: | 2019-09-26 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Oferowany zestaw rozwiązań służy usprawnianiu polityk publicznych opartych na dowodach. Odnosi się do jednego z najbardziej deficytowych obszarów tak rozumianych polityk w polskiej administracji: instytucjonalnego uczenia się. Auto-rzy proponują praktyczne podejście, jednocześnie kompleksowe i pozostawia-jące dużą autonomię osobom podejmującym się jego wdrożenia.
dr Seweryn Krupnik Centrum Ewaluacji i Analiz Polityk Publicznych, Uniwersytet Jagielloński
Książka "Jak diagnozować mechanizm uczenia się w organizacjach rządowych" - Anna Domaradzka, Karol Olejniczak, Adam Płoszaj, Łukasz Widła, Dominika Wojtowicz, Paweł Śliwowski - oprawa miękka - Wydawnictwo Scholar. Książka posiada 168 stron i została wydana w 2014 r.