pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych

Autor książki:

Tomasz Reich

Dane szczegółowe:
Wydawca: Słowa i Myśli
Rok wyd.: 2016
Oprawa: miękka
Ilość stron: 187 s.
Wymiar: 145x204 mm
EAN: 9788363566524
ISBN: 978-83-6356-652-4
Data: 2016-04-26
Cena wydawcy: 32.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Personal branding to dzisiaj nie tylko domena freelancerów czy blogerów. O swój wizerunek powinien dbać każdy, niezależnie od branży, wykonywanego zawodu czy poziomu kompetencji.

Główne źródło informacji o nas samych to media społecznościowe. To niesamowicie silne narzędzie - można w krótkim czasie wiele zyskać, ale równie szybko można stracić swoje dobrej imię. Jeśli chcesz budować swoją pozycję eksperta w branży, zastanawiasz się nad zmianą pracy, albo po prostu bardzo lubisz swoją pracę i nie chcesz jej stracić, koniecznie musisz przeczytać tę książkę.

"Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych?" to pozycja, której dotąd nie było. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social media, oparte przede wszystkim na realnych przykładach "z sieci".

Dowiesz się z niej:
dlaczego i jak należy stosować zasady netykiety
czym jest pierwszy raz w social mediach (czyli jak nawiązać kontakt)
kiedy komentowanie to już hejtowanie
dlaczego zaproszenie od Beyonce czy Keanu Reeves a to niekoniecznie wyróżnienie
jak opowiedzieć historię... snapując i ile prawdy jest w stwierdzeniu "jeśli nie jesteś w sieci nie żyjesz"
- - - - - - - - - - -
To książka dla każdego internauty, który ceni sobie zachowanie zgodne z zasadami kultury osobistej, a także dla osób odpowiadających za komunikację marek w mediach społecznościowych.

Anna Miotk,
ekspert specjalizujący się w mierzeniu skuteczności działań komunikacji biznesowej (marketing, PR, social media), strateg komunikacji

Książka "Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych" - Tomasz Reich - oprawa miękka - Wydawnictwo Słowa i Myśli. Książka posiada 187 stron i została wydana w 2016 r.