pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi

Autor książki:

Daniel H. Pink

Dane szczegółowe:
Wydawca: Studio Emka
Rok wyd.: 2014
Oprawa: miękka
Ilość stron: 294 s.
Wymiar: 145x220 mm
EAN: 9788363773762
ISBN: 978-83-63773-76-2
Data: 2014-04-23
30.06 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Autor bestsellera Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację przedstawia zaskakującą - a także niespodziewanie przydatną - nową książkę w której przedstawia analizę miejsca sprzedaży w naszym życiu. Czy nam się to podoba czy nie dzisiaj wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Czy to jako pracownicy którzy przekonują kolegów do nowego pomysłu czy to jako przedsiębiorcy którzy zachęcają inwestorów do lokowania kapitału czy jako rodzice lub nauczyciele którzy nakłaniają dzieci do nauki cały czas staramy się wpływać na innych ludzi. Jak być dobrym sprzedawcą proponuje nowe spojrzenie na sztukę sprzedaży i jej nauczanie. Podobnie jak w książce Drive. Kompletnie nowe spojrzenie na motywację Daniel H. Pink czerpie z bogatej skarbnicy nauk społecznych opierając na nich swoje - często sprzeczne z intuicją - spostrzeżenia. Odkrywa trzy filary podejścia skutecznego sprzedawcy zastępujące obowiązującą niegdyś zasadę zawsze finalizuj transakcję wyjaśnia dlaczego ekstrawertycy wcale nie są najlepszymi sprzedawcami i pokazuje że wskazanie ludziom sposobu działania często więcej znaczy niż zmiana ich sposobu myślenia. W trakcie wywodu Pink opisuje sześć rodzajów prezentacji które zastąpiły prezentację umieszczaną w windzie trzy zasady lepszego rozumienia sposobu widzenia drugiej osoby pięć sposobów tworzenia przekazu które czynią go czytelniejszym i bardziej przekonującym oraz wiele innych praktycznych spraw. W rezultacie powstała wnikliwa i użyteczna książka która zmienia twój sposób widzenia świata i przekształca zachowanie w pracy szkole i domu.

Książka "Jak być dobrym sprzedawcą. Zaskakująca prawda o wywieraniu wpływu na ludzi" - Daniel H. Pink - oprawa miękka - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 294 stron i została wydana w 2014 r. Cena 30.06 zł. Zapraszamy na zakupy!