pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

iPhone. Programowanie dla początkujących (+ CD)

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Poligraf
Rok wyd.: 2012
Oprawa: miękka
Ilość stron: 448 s.
Wymiar: 165x240 mm
EAN: 9788362752706
ISBN: 978-83-6275-270-6
Data: 2014-02-19
Cena wydawcy: 39.99 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Niniejsza książka powstała z myślą o wszystkich, którzy chcą nauczyć się podstaw pisania aplikacji dla urządzenia mobilnego jakim jest i Phone.

Aby wyjaśnić czytelnikowi tajniki programowania obiektowego oraz zalety języka Objective-C, autorzy przedstawiają w książce bardzo szczegółowo opisane przykłady praktyczne, które zostały zgrabnie powiązane z łatwo przyswajalną wiedzą teoretyczną.

Jeśli interesujesz się rynkiem aplikacji mobilnych to zapewne wiesz, że programistów znających tajniki środowiska i OS SDK mamy w naszym pięknym kraju niewielu. Nic w tym dziwnego, skoro większość publikacji dotyczących tworzenia programów dla i Phonea, pisana jest w języku angielskim. Książka, którą trzymasz w dłoniach pozwoli Ci, drogi czytelniku, zaoszczędzić mnóstwo czasu, jaki musiałbyś spędzić na wertowaniu obcojęzycznych tekstów.

Bariery językowe to jednak nie jedyna przeszkoda w zdobyciu wiedzy potrzebnej do pisania aplikacji mobilnych dla systemu i OS. Nawet doświadczeni programiści, próbujący przedrzeć się przez gąszcz informacji, często napotykają na swojej drodze masę problemów biorących się choćby z nietypowej (np. w porównaniu z C++) składni języka Objective-C.

W tej książce znajdziesz odpowiedzi na dręczące Cię pytania oraz zdobędziesz potrzebne informacje, dzięki którym nauczysz się samodzielnie programować i Phonea.

Oto niektóre z zagadnień omówionych w niniejszej publikacji: Środowisko pracy: Xcode, Interface Builder, i OS Symulator, Instruments Podstawy programowania obiektowego w języku Objective-C zmienne, metody, instrukcje warunkowe, pętle, klasy, obiekty...

Zagadnienia dotyczące: wzorca projektowego MVC, protokołów, delegacji Szablony aplikacji plus szczegółowe opisy wbudowanych metod Rozwiązywanie problemów czyli Debugowanie Tworzenie i obsługa tabel Różne widoki w jednej aplikacji oraz przekazywanie danych pomiędzy widokami (wzorzec singleton) Zapisywanie danych Obsługa wbudowanych kontrolek Projekt prostej Gry: Animacje Dźwięki Wykrywanie i obsługa dotyku Detekcja kolizji obiektów Praca z tablicami i słownikami danych

Książka "iPhone. Programowanie dla początkujących (+ CD)" - Paweł Niedzin, Bartosz Polender - oprawa miękka - Wydawnictwo Poligraf. Książka posiada 448 stron i została wydana w 2012 r.