Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | POLTEXT |
Rok wyd.: | 2020 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788381750790 |
ISBN: | 978-83-8175-079-0 |
Data: | 2020-10-28 |
Opis książki:
Do niedawna ekonomia zajmowała się konsumpcją głównie jako efektem procesu produkcji, służącym zaspokajaniu potrzeb człowieka. Takie traktowanie konsumpcji zmienia się: obecnie coraz częściej postrzega się konsumpcję jako źródło powstawania i rozwoju kapitału ludzkiego i społecznego. Ta zmiana zaczęła się w drugiej połowie XX wieku, kiedy to ważnymi czynnikami rozwoju gospodarczego stały się wiedza i innowacje, w tym innowacje technologiczne i komunikacyjne. Książka ukazuje genezę i czynniki nowych relacji konsumpcja - inwestycje oraz wyjaśnia istotę tych procesów i ich skutki.
Książka "Inwestycyjny wymiar konsumpcji" - Anna Olejniczuk-Merta, Adam Noga (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo POLTEXT. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2020 r.