Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym. Wybrane zagadnienia
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 120 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788377841112 |
ISBN: | 978-83-7784-111-2 |
Data: | 2012-05-22 |
Opis książki:
W publikacji zostały przeanalizowane działania inwestycyjne wybranych koncernów, których znaczącym źródłem dochodów jest działalność wydawnicza. Książka składa się z 4 prac. Bogdan Borowik przedstawił strategię rozwoju spółki Agora od 1989 r. Katarzyna Bartoń zasygnalizowała historię i główne inwestycje koncernu Axel Springer. Małgorzata Adamik-Szysiak opisała specyfikę inwestycyjną grupy Bauer Media w Polsce, także przez pryzmat akcji promocyjnych. Lidia Pokrzycka natomiast przeanalizowała działalność inwestycyjną brytyjskiego Mecomu i niemieckiego Passauera Neue Presse na polskim rynku mediów regionalnych. Przedstawiła także wyniki ilościowej analizy zawartości wybranych tytułów należących do koncernów.
Książka "Inwestycje koncernów na polskim rynku medialnym. Wybrane zagadnienia" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 120 stron i została wydana w 2012 r. Cena 25.22 zł. Zapraszamy na zakupy!