Tytuł książki:
Introduction to International Trade
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego |
Rok wyd.: | 2016 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 272 s. |
Wymiar: | 168x239 mm |
EAN: | 9788378654315 |
ISBN: | 978-83-7865-431-5 |
Data: | 2016-11-18 |
Cena wydawcy: 35.70 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Podręcznik jest pierwszą tego rodzaju pozycją literaturową w Polsce. Autorzy prezentują przekrojowo problematykę planowania i realizacji transakcji handlowych na rynku międzynarodowym. Praktyczne aspekty przedstawione w podręczniku obejmują opracowywanie międzynarodowej strategii marketingowej i metody wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, poszukiwanie informacji i nawiązywanie współpracy z partnerami handlowymi, zarządzanie procesem spedycyjnym oraz wpływ różnic kulturowych na możliwość rozwoju.
Książka "Introduction to International Trade" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego. Książka posiada 272 stron i została wydana w 2016 r.