Tytuł książki:
Intertekstualność we współczesnej komunikacji językowej
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 324 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788322731307 |
ISBN: | 978-83-2273-130-7 |
Data: | 2010-06-11 |
Cena wydawcy: 37.80 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Intertekstualność w komunikacji społecznej Intertekstualność w komunikacji reklamowej. Stylistyczne uwarunkowania intertekstualności Intertekstualność w dydaktyce.
Książka "Intertekstualność we współczesnej komunikacji językowej" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2010 r.