pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Intertekstualność we współczesnej komunikacji językowej

Dane szczegółowe:
Wydawca: Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej
Rok wyd.: 2010
Oprawa: miękka
Ilość stron: 324 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788322731307
ISBN: 978-83-2273-130-7
Data: 2010-06-11
Cena wydawcy: 37.80 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Intertekstualność w komunikacji społecznej Intertekstualność w komunikacji reklamowej. Stylistyczne uwarunkowania intertekstualności Intertekstualność w dydaktyce.

Książka "Intertekstualność we współczesnej komunikacji językowej" - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Marii Curie - Skłodowskiej. Książka posiada 324 stron i została wydana w 2010 r.