Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 152 s. |
Wymiar: | 155x230 mm |
EAN: | 9788376411712 |
ISBN: | 978-83-7641-171-2 |
Data: | 2009-12-21 |
Opis książki:
Książka przeznaczona dla studentów kierunków turystyki i hotelarstwa, a także praktyków zajmujących się na co dzień problematyką zarządzania marketingowego w turystyce. Zawiera wszechstronne omówienie kluczowego dla marketingu turystycznego zagadnienia wykorzystania technologii informatycznych w dystrybucji usług turystycznych oraz ich roli w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwami różnych sektorów turystyki. Istotnymi walorami książki jest analiza sektorowa pośredników tradycyjnych i pośredników nowego typu oraz prezentacja licznych przykładów wspierających rozważania teoretyczne.
Książka "Internetowe kanały dystrybucji na rynku turystycznym" - Mirosław Nalazek - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 152 stron i została wydana w 2010 r.