Tytuł książki:
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012. Seria: Media początku XXI wieku
Autor książki:
Monika Kożdoń-Dębecka
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | ASPRA-JR |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 278 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788375458886 |
ISBN: | 978-83-7545-888-6 |
Data: | 2018-11-26 |
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012
Książka "Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012. Seria: Media początku XXI wieku" - Monika Kożdoń-Dębecka - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 278 stron i została wydana w 2018 r.