pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012. Seria: Media początku XXI wieku

Autor książki:

Monika Kożdoń-Dębecka

Dane szczegółowe:
Wydawca: ASPRA-JR
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 278 s.
Wymiar: 160x240 mm
EAN: 9788375458886
ISBN: 978-83-7545-888-6
Data: 2018-11-26
Cena wydawcy: 45.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012

Książka "Internet w prezydenckich kampaniach wyborczych w USA w latach 2000-2012. Seria: Media początku XXI wieku" - Monika Kożdoń-Dębecka - oprawa miękka - Wydawnictwo ASPRA-JR. Książka posiada 278 stron i została wydana w 2018 r.