Tytuł książki:
Internet w kampanii wyborczej. Analiza socjologiczna mobilizacji elektoratu w wyborach parlamentarnych w 2005 w Polsce
Autor książki:
Dorota Szaban
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Uniwersytet Zielonogórski |
Rok wyd.: | 2010 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 150 s. |
Wymiar: | 170x240 mm |
EAN: | 9788374813143 |
ISBN: | 978-83-7481-314-3 |
Data: | 2012-11-20 |
pozycja niedostępna
×
Opis książki:
Autorka podjęła w swej pracy niewątpliwie ważny i jednocześnie aktualny problem, mianowicie kwestię wzajemnego powiązania między ładem politycznym a ładem informacyjnym, czyli między regułami demokratycznymi obowiązującymi w czasie kampanii wyborczej a sferą rzeczywistości wirtualnej (Internetu). Przyjęta przez nią perspektywa poznawcza w swym centrum stawia technologiczny aspekt współczesnej aktywności politycznej, określany zazwyczaj mianem e-demokracji czy cyberdemokracji.Monografię cechuje interdyscyplinarność ujęcia, pozwalająca przypuszczać, że praca zainteresuje nie tylko socjologów (zwłaszcza polityki i władzy), lecz także politologów i medioznawców.
Książka "Internet w kampanii wyborczej. Analiza socjologiczna mobilizacji elektoratu w wyborach parlamentarnych w 2005 w Polsce" - Dorota Szaban - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytet Zielonogórski. Książka posiada 150 stron i została wydana w 2010 r.