Internet of Things. Nowy paradygmat rynku
Łukasz Sułkowski, Dominika Kaczorowska-Spychalska
(red.)Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 254 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788380855847 |
ISBN: | 978-83-8085-584-7 |
Data: | 2018-03-01 |
Opis książki:
Z roku na rok obserwuje się dynamiczny wzrost znaczenia problematyki cyfryzacji i wirtualizacji gospodarki. Technologia stała się siłą napędową współczesnego świata i przejawem egalitaryzmu. W efekcie Internet Rzeczy (Internet of Things - Io T), przestaje być jedynie futurystyczną wizją świata, modnym trendem wśród marketingowców czy ustrukturalizowanym wymysłem przedstawicieli branży IT. To ekosystem, w którym kluczową rolę pełnią czujniki, sensory i urządzenia, które mogą się wzajemnie komunikować, często bez udziału człowieka. Zyskują dzięki temu pewien poziom swoistej inteligencji stojącej u podstaw ich autonomicznych decyzji. Ale to człowiek, posiada umiejętność projektowania i łączenia poszczególnych elementów tego ekosystemu, pozostając wciąż jego nadrzędnym ogniwem.
Książka jest pierwszą na rynku publikacją stanowiącą opracowanie najważniejszych aspektów związanych z koncepcją Internetu Rzeczy napisaną przez polskich autorów. Prezentuje ona istotę Io T w sposób interdyscyplinarny. Pokazuje w jaki sposób Internet Rzeczy modyfikuje zachowania konsumentów, przedsiębiorstw i marek w różnych obszarach rynku (np. biznes, edukacja czy medycyna). Wskazuje, przy tym, najważniejsze kierunki zmian z jakimi będziemy się mierzyć w najbliższych latach, sugerując jednocześnie sposób w jaki można je zaakceptować i wykorzystać.
Książka "Internet of Things. Nowy paradygmat rynku" - Łukasz Sułkowski, Dominika Kaczorowska-Spychalska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2018 r.