pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Internet of Things. Nowy paradygmat rynku

Dane szczegółowe:
Wydawca: Difin
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 254 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788380855847
ISBN: 978-83-8085-584-7
Data: 2018-03-01
Cena wydawcy: 55.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Z roku na rok obserwuje się dynamiczny wzrost znaczenia problematyki cyfryzacji i wirtualizacji gospodarki. Technologia stała się siłą napędową współczesnego świata i przejawem egalitaryzmu. W efekcie Internet Rzeczy (Internet of Things - Io T), przestaje być jedynie futurystyczną wizją świata, modnym trendem wśród marketingowców czy ustrukturalizowanym wymysłem przedstawicieli branży IT. To ekosystem, w którym kluczową rolę pełnią czujniki, sensory i urządzenia, które mogą się wzajemnie komunikować, często bez udziału człowieka. Zyskują dzięki temu pewien poziom swoistej inteligencji stojącej u podstaw ich autonomicznych decyzji. Ale to człowiek, posiada umiejętność projektowania i łączenia poszczególnych elementów tego ekosystemu, pozostając wciąż jego nadrzędnym ogniwem.

Książka jest pierwszą na rynku publikacją stanowiącą opracowanie najważniejszych aspektów związanych z koncepcją Internetu Rzeczy napisaną przez polskich autorów. Prezentuje ona istotę Io T w sposób interdyscyplinarny. Pokazuje w jaki sposób Internet Rzeczy modyfikuje zachowania konsumentów, przedsiębiorstw i marek w różnych obszarach rynku (np. biznes, edukacja czy medycyna). Wskazuje, przy tym, najważniejsze kierunki zmian z jakimi będziemy się mierzyć w najbliższych latach, sugerując jednocześnie sposób w jaki można je zaakceptować i wykorzystać.

Książka "Internet of Things. Nowy paradygmat rynku" - Łukasz Sułkowski, Dominika Kaczorowska-Spychalska (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 254 stron i została wydana w 2018 r.