Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | CeDeWu |
Rok wyd.: | 2005 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 282 s. |
Wymiar: | 165x235 mm |
EAN: | 9788387885847 |
ISBN: | 83-87885-84-3 |
Data: | 2009-04-02 |
Cena wydawcy: 39.50 złpozycja niedostępna
×
Opis książki:
Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detalicznej), ale przede wszystkim dobitne podkreślenie, iż sieć ma dla bankowości znaczenie pierwszoplanowe. Patrząc na Internet jak na ogólnoświatową plątaninę kabli traci się z oczu fakt, że globalna sieć już dawno stała się czymś więcej niż kolejną technologią - stała się środowiskiem, do którego powoli, lecz nieuchronnie, przenosi się coraz większa część ludzkiej aktywności.
Książka "Internet a konkurencyjność banków w Polsce" - Michał Kisiel - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 282 stron i została wydana w 2005 r.