pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Internet a konkurencyjność banków w Polsce

Autor książki:

Michał Kisiel

Dane szczegółowe:
Wydawca: CeDeWu
Rok wyd.: 2005
Oprawa: miękka
Ilość stron: 282 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788387885847
ISBN: 83-87885-84-3
Data: 2009-04-02
Cena wydawcy: 39.50 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Celem niniejszej książki jest nie tylko wskazanie możliwości wykorzystania Internetu w kształtowaniu konkurencyjności współczesnego banku w Polsce (głównie w obszarze bankowości detalicznej), ale przede wszystkim dobitne podkreślenie, iż sieć ma dla bankowości znaczenie pierwszoplanowe. Patrząc na Internet jak na ogólnoświatową plątaninę kabli traci się z oczu fakt, że globalna sieć już dawno stała się czymś więcej niż kolejną technologią - stała się środowiskiem, do którego powoli, lecz nieuchronnie, przenosi się coraz większa część ludzkiej aktywności.

Książka "Internet a konkurencyjność banków w Polsce" - Michał Kisiel - oprawa miękka - Wydawnictwo CeDeWu. Książka posiada 282 stron i została wydana w 2005 r.