Interakcje komunikacyjne w edukacji z perspektywy sytuacyjności i kontekstowości znaczeń
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Adam Marszałek |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 558 s. |
Wymiar: | 167x240 mm |
EAN: | 9788374419727 |
ISBN: | 978-83-7441-972-7 |
Data: | 2008-10-15 |
Opis książki:
Interakcje komunikacyjne w edukacji z perspektywy sytuacyjnosci i kontekstowości znaczeń to obszerna praca zbiorowa, będąca pokłosiem międzynarodowej konferencji naukowej. Książka składająca się z czterech części ma charakter interdyscyplinarny. Autorzy tekstów - reprezentujący różne ośrodki akademickie w kraju i za granicą - włączają się w nurt współczesnych, niezwykle interesujących i bardzo złożonych rozważań z zakresu szeroko pojętego komunikowania społecznego w edukacji. Główną zaletą książki jest wielowątkowość i wieloaspek-towość podejmowanych zagadnień, zorientowanych zwłaszcza na kwestie wielości znaczeń i wymiarów w edukacji w odniesieniu do symbolicznej sfery kultury, komunikacji symbolicznej (część pierwsza) oraz postrzeganych przez pryzmat społecznego kontekstu znaczeń w edukacyjnych zdarzeniach komunikacyjnych (część druga), a także rozpoznawanych z perspektywy normatywnego i interpretatywnego modelu interakcji komunikatywnej (część trzecia), jak również usytuowanych w obszarze edukacji akademickiej (część czwarta). Praca przeznaczona jest dla szerokiego kręgu osób interesujących się zagadnieniami komunikacji społecznej, w tym zwłaszcza dla nauczycieli szkół różnych typów, a także dla studentów i nauczycieli akademickich.
Z recenzji wydawniczej prof. zw. dr hab. Urszuli Ostrowskiej
Książka "Interakcje komunikacyjne w edukacji z perspektywy sytuacyjności i kontekstowości znaczeń" - Aleksandra Błachnio, Mirosław Drzewowski, Małgorzata Schneider, Wojciech J. Maliszewski (red.) - oprawa miękka - Wydawnictwo Adam Marszałek. Cena 37.71 zł. Zapraszamy na zakupy! Zapewniamy szybką realizację zamówienia.