pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Wyprzedaż na koniec roku
Tytuł książki:

Inteligencja strategiczna. Jak stworzyć mądrą firmę

Autor książki:

John R. Wells

Dane szczegółowe:
Wydawca: Rebis
Rok wyd.: 2014
Oprawa: twarda
Ilość stron: 360 s.
Wymiar: 150x230 mm
EAN: 9788378185123
ISBN: 978-83-7818-512-3
Data: 2014-04-29
Cena wydawcy: 44.90 złpozycja niedostępna

Opis książki:

Jak stworzyć mądrą firmę! W dzisiejszych czasach przetrwają najmądrzejsi. Świat biznesu usiany jest grobami znanych firm, które odnosząc sukcesy i wypracowując wielkie zyski, nie dostrzegły w porę konieczności zmiany.

Umiejętność dostosowywania się do zmian jest miarą inteligencji, dlaczego więc przedsiębiorstwa wykazują się tak niską inteligencją strategiczną? Co jest przyczyną tego zabójczego bezwładu? Inercja to niebezpieczna choroba, autor bada jej źródła i pokazuje, w jaki sposób diagnozować ją i leczyć, a przede wszystkim jak się zabezpieczyć przed zachorowaniem. Wskazuje i wyczerpująco omawia trzy komponenty biznesowego sukcesu: mądrą strategię, elastyczną strukturę i wartościowych pracowników, twórczych i zdolnych sprawnie adaptować się do zmian. Radzi, jak stać się cenionym pracodawcą, który przyciąga najlepszych ludzi, i organizacją kształtującą otoczenie konkurencyjne na swoją korzyść.

John Wells uczy firmy sprytu i osiągania trwałych ponadprzeciętnych wyników. Jego książka jest niczym zbawienny sygnał alarmowy dla przedsiębiorstw świetnie prosperujących i lina ratunkowa dla tych walczących o przetrwanie.

?Nie lada osiągnięcie! Książka omawia wszystkie kluczowe kwestie, zawiera wspaniałe przykłady i świetnie się ją czyta. Lektura obowiązkowa dla wszystkich przywódców. Wells daje nam do ręki najprostszy, najbardziej praktyczny i wyczerpujący podręcznik tworzenia i wdrażania strategii!? - Bruce Harreld, wykładowca w Harvard Business School, były szef działu strategicznego IBM ?John Wells w swojej książce połączył wiedzę na temat strategii biznesowej, kapitału ludzkiego i procesu zmiany oraz adaptacji wewnątrz wielkich organizacji? - Daniel Vasella, prezes Novartis John R. Wells wykłada praktykę zarządzania w Harvard Business School i prowadzi zajęcia poświęcone strategii w ramach kursów MBA, jak również własne kursy na temat inteligencji strategicznej. W swojej karierze był już naukowcem, konsultantem, przedsiębiorcą, członkiem zarządu, dyrektorem generalnym i dyrektorem szkoły biznesu. Napisał ponad 50 studiów przypadków z dziedziny strategii i prowadzi wykłady na całym świecie.

Książka "Inteligencja strategiczna. Jak stworzyć mądrą firmę" - John R. Wells - oprawa twarda - Wydawnictwo Rebis. Książka posiada 360 stron i została wydana w 2014 r.