pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu

Autor książki:

Robert Kudłak

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe UAM
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 144 s.
Wymiar: 170x240 mm
EAN: 9788323233589
ISBN: 978-83-2323-358-9
Data: 2018-10-20
pozycja niedostępna

Opis książki:

Monografia ma charakter teoretyczny i jest próbą określenia wpływu uwarunkowań instytucjonalnych na zaangażowanie przedsiębiorstwa w dobrowolne działania społeczne i środowiskowe, które są definiowane jako społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR). W szczególności praca analizuje wpływ uwarunkowań instytucjonalnych towarzyszących różnym modelom kapitalizmu w krajach wysoko rozwiniętych na poziom zaangażowania przedsiębiorstw w CSR. Wykorzystuje przy tym ekonomiczną teorię osobistej motywacji Freya do wyjaśnienia wpływu tychże uwarunkowań na motywację menedżerów do podejmowania działań o charakterze społecznie odpowiedzialnym. W monografii zaprezentowane zostały również mechanizmy instytucjonalne prowadzące do globalnego rozprzestrzeniania się praktyk organizacyjnych z zakresu CSR.

Książka "Instytucjonalne uwarunkowania społecznej odpowiedzialności biznesu" - Robert Kudłak - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe UAM. Książka posiada 144 stron i została wydana w 2018 r.