pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps

Autor książki:

Katarzyna Michalak

Dane szczegółowe:
Wydawca: one press
Rok wyd.: 2024
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 158 s.
Wymiar: 140x208 mm
EAN: 9788328396012
ISBN: 978-83-2839-601-2
Data: 2024-04-08
35.27 
pozycja dostępna Wyślemy w czasie: 1-3 dni

Opis książki:

Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowi
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco - ta książka jest dla Ciebie.

Została ona pomyślana i napisana tak, by była dla Ciebie przewodnikiem po mapie podróży Twojego klienta (ang. customer journey map). Podczas lektury będziesz towarzyszyć mu w drodze do biznesowego sukcesu, i to przy Twoim pełnym zrozumieniu jego potrzeb i oczekiwań. Co ważne, osobą, która wyznaczy trasę, będziesz Ty!
Ta książka przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia ścieżki klienta - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu, a także jak dalej pracować ze zdobytą wiedzą.

To jak? Ruszamy w drogę?

Książka "Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps" - Katarzyna Michalak - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 158 stron i została wydana w 2024 r. Cena 35.27 zł. Zapraszamy na zakupy!