Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps
Katarzyna Michalak
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | one press |
Rok wyd.: | 2024 |
Oprawa: | Miękka ze skrzydełka |
Ilość stron: | 158 s. |
Wymiar: | 140x208 mm |
EAN: | 9788328396012 |
ISBN: | 978-83-2839-601-2 |
Data: | 2024-04-08 |
Opis książki:
Wyślij klienta w drogę ku Waszemu wspólnemu sukcesowi
Jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów lub usług Twojej firmy? Marketerem, który poszukuje skuteczniejszych sposobów dotarcia do odbiorców formułowanych przez siebie przekazów? Handlowcem, którego premia zależy od jego relacji z partnerami biznesowymi? A może osobą, której na sercu leży zapewnienie obsługi klienta na najwyższym poziomie? Jeśli na którekolwiek z powyższych pytań odpowiadasz twierdząco - ta książka jest dla Ciebie.
Została ona pomyślana i napisana tak, by była dla Ciebie przewodnikiem po mapie podróży Twojego klienta (ang. customer journey map). Podczas lektury będziesz towarzyszyć mu w drodze do biznesowego sukcesu, i to przy Twoim pełnym zrozumieniu jego potrzeb i oczekiwań. Co ważne, osobą, która wyznaczy trasę, będziesz Ty!
Ta książka przeprowadzi Cię krok po kroku przez proces tworzenia ścieżki klienta - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu, a także jak dalej pracować ze zdobytą wiedzą.
To jak? Ruszamy w drogę?
Książka "Instrukcja obsługi ścieżki klienta czyli praktyczny przewodnik po Customer Journey Maps" - Katarzyna Michalak - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo one press. Książka posiada 158 stron i została wydana w 2024 r. Cena 35.27 zł. Zapraszamy na zakupy!