Innowacyjne modele e-biznesu. Aspekty instytucjonalne
Włodzimierz Szpringer
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Difin |
Rok wyd.: | 2012 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 270 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788376417462 |
ISBN: | 978-83-7641-746-2 |
Data: | 2012-12-14 |
Opis książki:
W przypadku innowacyjnych modeli e-biznesu internet jest czymś, co umożliwia firmom działalność (np. wyszukiwarki). W innym, szerszym sensie innowacyjne są te wszystkie modele, które wykorzystując postęp technologii ICT, odpowiadają na potrzeby klientów i dzięki temu zdobywają przewagę konkurencyjną. Innowacyjne modele e-biznesu kojarzą strategię biznesu, organizację oraz technologię, a także uwarunkowania instytucjonalne.Z recenzji prof. dr. hab. Wiesława Czyżowicza: Autor bardzo słusznie wskazuje na dynamikę zmian zachodzących w bieżącym stuleciu w życiu współczesnych państw, narodów i przedsiębiorstw. To ten okres właśnie charakteryzuje się radykalną transformacją wielu dotychczas działających na globalnym rynku przedsiębiorstw. Widoczne jest na nim coraz intensywniejsze poszukiwanie możliwości rozwoju różnorodnych form i modeli biznesowych, które sprzyjają skutecznemu funkcjonowaniu na rynku nie tylko lokalnym czy regionalnym, ale i na rynku światowym. Stąd też niezwykle ważne jest zdefiniowanie przez Autora kategorii innowacyjności w e-biznesie.
Książka "Innowacyjne modele e-biznesu. Aspekty instytucjonalne" - Włodzimierz Szpringer - oprawa miękka - Wydawnictwo Difin. Książka posiada 270 stron i została wydana w 2012 r.