pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Innowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 558 s.
Wymiar: 234x156 mm
EAN: 9788379722181
ISBN: 978-83-7972-218-1
Data: 2018-10-09
Cena wydawcy: 80.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

W pracy wykorzystano zwartą i czasopiśmienniczą literaturę przedmiotu zarówno polską,
jak i zagraniczną, właściwe akty prawne, opracowania statystyczne, raporty z badań,
a także inne materiały źródłowe, w tym pozyskane drogą elektroniczną. Istotnym źródłem
informacji w części empirycznej były wyniki własnych badań w zakresie innowacyjnych
modeli biznesu przeprowadzonych w podmiotach gospodarczych turystyki, które umożliwiły
weryfikację wielu zaprezentowanych poglądów.

Publikacja stanowi próbę kompleksowego, monograficznego ukazania innowacyjnych
modeli biznesu w turystyce, zwłaszcza poprzez usystematyzowanie wiedzy teoretycznej w badanym obszarze, a także opartej na praktycznych doświadczeniach biznesowych oraz
opracowanie własnej koncepcji budowania innowacyjnych i implicite konkurencyjnych
modeli biznesu w przedsiębiorstwach turystycznych.

Ze wstępu

Książka "Innowacyjne modele biznesu w podmiotach gospodarczych turystyki" - Małgorzata Brojak-Trzaskowska - oprawa miękka - Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Książka posiada 558 stron i została wydana w 2018 r.