pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Innowacje społeczne w teorii i praktyce

Dane szczegółowe:
Wydawca: MT Biznes
Rok wyd.: 2024
Oprawa: Miękka ze skrzydełka
Ilość stron: 180 s.
Wymiar: 165x235 mm
EAN: 9788381756907
ISBN: 978-83-8175-690-7
Data:2024-11-25
Cena wydawcy: 59.90 zł zapowiedź

Opis książki:

Tematyka innowacji społecznych zyskuje ostatnio coraz większą popularność. Wykorzystując specyfikę tych działań, szukamy odpowiedzi na złożone wyzwania społeczne, takie jak: ubóstwo, wykluczenie, zmiany klimatyczne. Upatruje się w nich również szansy na integrację przedstawicieli akademii, organizacji pozarządowych oraz sektora publicznego i prywatnego. Współczesne podejście do innowacji społecznych obejmuje szeroki wachlarz działań i koncepcji, zróżnicowanych pod względem charakteru i zasięgu. Także różne dziedziny nauki - od psychologii, nauk o zarządzaniu i jakości, po socjologię - próbują analizować innowacje społeczne pod kątem ich wpływu na jednostki, grupy i społeczeństwa. Równocześnie realizowane są liczne projekty, które przynoszą realne korzyści ich interesariuszom.

Monografia jest próbą ukazania od strony teoretycznej i praktycznej innowacji społecznych. Składa się z ośmiu rozdziałów podzielonych na dwie części. Pierwsza część zawiera trzy rozdziały, w których autorzy ujęli innowacje społeczne z perspektywy ogólnej. W drugiej znalazło się z kolei pięć rozdziałów poświęconych konkretnym rozwiązaniom z tego obszaru.

Publikacja ta jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. Z pewnością będzie cennym źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych współczesnymi koncepcjami zarządzania, socjologią czy ekonomią. Może także stanowić inspirację dla wszystkich, którzy prowadzą badania naukowe w obszarze nauk społecznych.

Książka "Innowacje społeczne w teorii i praktyce" - Katarzyna Januszkiewicz, Mikołaj Rogiński - oprawa Miękka ze skrzydełka - Wydawnictwo MT Biznes. Książka posiada 180 stron i została wydana w 2024 r.