Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Studio Emka |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | twarda |
Ilość stron: | 328 s. |
Wymiar: | 150x230 mm |
EAN: | 9788360652374 |
ISBN: | 978-83-6065-237-4 |
Data: | 2008-12-12 |
Opis książki:
W najlepszym wypadku tylko jedna na dziesięć firm jest w stanie utrzymać stały wzrost. A rynki kapitałowe wymagają, aby wszystkie przedsiębiorstwa bezwzględnie dążyły do niego i bezlitośnie karzą te, którym się nie powiodło. Dlaczego tak trudno utrzymać trwały, ciągły wzrost? O dziwo, wcale nie z powodu braku wspaniałych pomysłów lub uzdolnionych menedżerów. I nie dlatego, że gusta klientów są zbyt zmienne, a innowacje mało przewidywalne. Według Claytona M. Christensena i Michaela E. Raynora innowacje zawodzą, ponieważ przedsiębiorstwa nieświadomie pozbawiają je przełomowego potencjału, zanim jeszcze ujrzą one światło dzienne.
Czerpiąc z lat pogłębionych badań i korzystając z przykładów przedsiębiorstw z wielu branż, Christensen i Raynor wykazują, że innowacja może być przewidywalnym procesem, który generuje trwały, rentowny wzrost. Identyfikują oni siły skłaniające menedżerów do podejmowania błędnych decyzji przy selekcjonowaniu i kształtowaniu nowych pomysłów - i proponują nowe schematy do pomocy menedżerom w tworzeniu właściwych warunków, we właściwym czasie, aby z powodzeniem dokonać przełomu rynkowego.
Książka "Innowacje napęd wzrostu" - Clayton M. Christensen, Michael E. Raynor - oprawa twarda - Wydawnictwo Studio Emka. Książka posiada 328 stron i została wydana w 2008 r.