Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Migra |
Rok wyd.: | 2019 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 104 s. |
Wymiar: | 210x292 mm |
EAN: | 9788394266448 |
ISBN: | 978-83-9426-644-8 |
Data: | 2020-01-29 |
Opis podręcznika:
W zakresie treści i metod nauczania w materiale ćwiczeniowym jest zachowany zintegrowany system nauczania. Materiał zawiera ponad 200 ćwiczeń i zadań sprawdzających - ciekawych i przemyślanych metodycznie. Przejrzysty układ graficzny pomaga łatwo odnaleźć dane zagadnienie, a przystępny język - szybko je przyswoić. Uczeń wykonując ćwiczenia z wykorzystaniem danego programu, utrwala wybrane treści z różnych edukacji zawarte w podstawie programowej dla I etapu edukacyjnego, m.in. rozpoznaje figury geometryczne, wykonuje proste działania matematyczne i ćwiczenia ortograficzne, tworzy proste prezentacje multimedialne i rysunki na wybrany temat związany z edukacją przyrodniczą i społeczną.
W klasie trzeciej uczeń kontynuuje pracę w środowisku programowania Baltie steruje czarodziejem na ekranie w trybie Czarowanie, ale także układa polecenia dla czarodzieja, tworząc proste programy w trybie Programowanie.
W klasie trzeciej uczeń poznaje również nowe środowisko programowania Scratch. Uczeń tworzy pierwsze programy, sterując duszkiem na ekranie i zmieniając jego postać.
Podręcznik „Informatyka. Klasa 3. Szkoła podstawowa. Teraz bajty” - oprawa miękka - Wydawca: Migra. Cena 19.28 zł. Zapraszamy na zakupy!