Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, PWE |
Rok wyd.: | 2008 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 208 s. |
Wymiar: | 160x240 mm |
EAN: | 9788320817645 |
ISBN: | 978-83-2081-764-5 |
Data: | 2006-01-30 |
Opis książki:
Prof. zw. dr hab. Stefan Forlicz jest pracownikiem naukowo-dydaktycznym Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, a także jej rektorem. Jest autorem wielu publikacji z zakresu statystyki matematycznej, mikroekonomii oraz ekonomii matematycznej. Obecnie przedmiotem jego zainteresowań naukowych są przede wszystkim problemy działalności informacyjnej podmiotów w życiu gospodarczym. I temu problemowi jest poświęcona niniejsza praca. Informacja współcześnie jest uznawana za jeden z najcenniejszych zasobów w gospodarce. Dlatego właśnie wszystko, co wiąże się z tworzeniem, gromadzeniem, przechowywaniem, przekazywaniem, przetwarzaniem, udostępnianiem, korzystaniem i ochroną ma ogromne znaczenie dla funkcjonowania współczesnych gospodarek. Autor przeanalizował ekonomiczne, techniczne, psychologiczne, socjologiczne, lingwistyczne, prawne i etyczne aspekty informacji w biznesie. Książka jest przeznaczona dla: studentów kierunków ekonomicznych, studentów informatyki, biznesmenów i menedżerów oraz osób zajmujących się procesami informacyjnymi (m.in. dziennikarzy, archiwistów, bibliotekarzy).
Książka "Informacja w biznesie" - Stefan Forlicz - oprawa miękka - Wydawnictwo Polskie Ekonomiczne, PWE. Książka posiada 208 stron i została wydana w 2008 r.