Infomorfoza. Zarządzanie informacją w nowych mediach
Maria Nowina Konopka
Dane szczegółowe: | |
Wydawca: | Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego |
Rok wyd.: | 2018 |
Oprawa: | miękka |
Ilość stron: | 318 s. |
Wymiar: | 160x230 mm |
EAN: | 9788323343677 |
ISBN: | 978-83-2334-367-7 |
Data: | 2018-03-08 |
Opis książki:
"Infomorfoza jest niekwestionowanym faktem społecznym. To proces, który prezentuje wewnętrzną dynamikę, jest otwarty, ukazuje znaczenie wielu nowych elementów (np. komercjalizacji internetu, geografii przepływu informacji, kurczącego się pola wolności i zwiększającego się zakresu kontroli w internecie), a także mechanizmów dotychczas badawczo nierozpoznanych, niezdiagnozowanych. Bezdyskusyjnie wymaga on pogłębionego oglądu badawczego, co w recenzowanej pracy zostało zrealizowane w stopniu zaawansowanym i wysoce zadowalającym z naukowego punktu widzenia".
Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas
"Książka Marii Nowina Konopki stanowi, w moim przekonaniu, udaną próbę odpowiedzi na pytania o charakter i konsekwencje transformacji nowych mediów, dokonywanej w drodze procesów zarządzania informacją. Pracę uznać należy za istotne i niezwykle cenne źródło informacji dla osób zajmujących się problematyką nowych mediów, komunikowania oraz dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat najważniejszych wyzwań i aktualnych problemów związanych z procesami zarządzania informacją".
Z recenzji dr hab. Magdaleny Musiał-Karg, prof. UAM
Książka "Infomorfoza. Zarządzanie informacją w nowych mediach" - Maria Nowina Konopka - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 318 stron i została wydana w 2018 r.