pokaz koszyk
rozwiń menu
tylko:  
Tytuł książki:

Infomorfoza. Zarządzanie informacją w nowych mediach

Autor książki:

Maria Nowina Konopka

Dane szczegółowe:
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Rok wyd.: 2018
Oprawa: miękka
Ilość stron: 318 s.
Wymiar: 160x230 mm
EAN: 9788323343677
ISBN: 978-83-2334-367-7
Data: 2018-03-08
Cena wydawcy: 46.00 złpozycja niedostępna

Opis książki:

"Infomorfoza jest niekwestionowanym faktem społecznym. To proces, który prezentuje wewnętrzną dynamikę, jest otwarty, ukazuje znaczenie wielu nowych elementów (np. komercjalizacji internetu, geografii przepływu informacji, kurczącego się pola wolności i zwiększającego się zakresu kontroli w internecie), a także mechanizmów dotychczas badawczo nierozpoznanych, niezdiagnozowanych. Bezdyskusyjnie wymaga on pogłębionego oglądu badawczego, co w recenzowanej pracy zostało zrealizowane w stopniu zaawansowanym i wysoce zadowalającym z naukowego punktu widzenia".

Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas
"Książka Marii Nowina Konopki stanowi, w moim przekonaniu, udaną próbę odpowiedzi na pytania o charakter i konsekwencje transformacji nowych mediów, dokonywanej w drodze procesów zarządzania informacją. Pracę uznać należy za istotne i niezwykle cenne źródło informacji dla osób zajmujących się problematyką nowych mediów, komunikowania oraz dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat najważniejszych wyzwań i aktualnych problemów związanych z procesami zarządzania informacją".

Z recenzji dr hab. Magdaleny Musiał-Karg, prof. UAM

Książka "Infomorfoza. Zarządzanie informacją w nowych mediach" - Maria Nowina Konopka - oprawa miękka - Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego. Książka posiada 318 stron i została wydana w 2018 r.